بهترین کودک

آموزش کامپیوتر

بهترین کودک

آموزش کامپیوتر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

در این مطلب به شما علت های ایجاد این مشکل همچنین راه های برطرف آن را برای شما ذکر می کنیم.

کامپیوتر و لپتاپ از جمله تکنولوژی هایی هستند که بیشترین و پرکاربردترین تکنولوژی در عصر حاضر است. اما این تکنولوژی پیشرفته هم همیشه دچار مشکل میشود مثلا از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران اتفاق بیافتد خاموش شدن ناگهانی و خودکار لپ تاپ و کامپیوتر در هنگام بازی و کارهای روزانه است که موجب نارضایتی آنها می شود و امکان دارد برای چند ساعت به طور کامل سیستم روشن نشود. در این گونه موارد اکثرا کابل پاور کیس را جدا می کنند و یا در لپ تاپ ها ، باتری لپ تاپ را خارج می کنند تا سیستم برق رسانی از آن قطع شود.

اما دلیل خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر و لپ تاپ چیست؟

در حالت کلی ممکن است کامپیوتر به دلایل مختلفی به صورت ناگهانی خاموش شود که در این مطلب ما به پنج تا از مهمترین علتهای آن میپردازیم.

1- از بین رفتن خاصیت انتقال حرارت خمیر سیلیکون روی پردازنده است

خمیر سیلیکون

این عامل باعث می شود که حرارت پردازنده را به هیت سینک و خنک کننده به درستی منتقل نشود. و در سیستم های قدیم این یک مسئله عادی است و به طور معمول پس از چند دقیقه کار عادی با سیستم، شاهد خاموش شدن ناگهانی آن خواهید بود. برای برطرف کردن این مشکل کافیست یک خمیر سیلیکون با کیفیت تهیه کنید، سپس درب کیس را باز کرده و خنک کننده پردازنده را از روی پردازنده جدا کنید. برای اینکه یاد بگیرید چطور خمیر سیلیکون را تعویض کنید ویدئوی زیر راببینید.

برای مطالعه موارد بیشتر و تماشای ویدئوها به لینک زیر رجوع نمایید:

5 دلیل خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر و لپ تاپ و نحوه رفع آن

  • ۹۷/۱۱/۰۶
  • الناز ایزدیار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی