بهترین کودک

آموزش کامپیوتر

بهترین کودک

آموزش کامپیوتر

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر شما از جیمیل برای دریافت و ارسال استفاده میکنید و برای امنیت بیشتر و یا به هر دلیلی قصد تغییر آن را دارید نگران نباشید چون کار بسیار آسانی است و هر زمان که تمایل داشته باشد قادر به تغییر دادن رمز عبور یا پسورد اکانت جیمیل خود خواهید بود. اما اگر روش و راه انجام این کار را نمی دانید ما در این پست به شما می آموزیم که چگونه میتوانید به سادگی پسورد جیمیل تان را عوض کنید.

پست الکترونیک یکی از سرویس های محبوب اینترنت می باشد. Gmail یکی از سرویسهای اینترنت پست الکترونیکی است که به شما امکان می دهد با یک روش سریعتر با دوستان و اطرافیان خود در هر کجای دنیا ارتباط برقرار کنید. جیمیل به دلیل امکانات بی نظیری که در اختیار کاربران قرار میدهد از محبوب ترین و بهترین سرویس های ایمیل است. جیمیل از یک رابط کاربری فوق‌العاده سبک و کاربرپسند بهره می‌برد که به سبک موتور جستجوگر Google ، کاملا مبتنی بر متن طراحی شده است ، و شما در این سایت هیچ گونه بنر یا تصویر اضافی و سنگین نمی‌بینید و هر چه هست متن است و اسکریپت‌های بسیار سبک. این سرویس امکان استفاده از 40 زبان مختلف ، گفتگوی آنلاین ، دسته بندی پیام ها ، دانلود پیام ها روی کامپیوتر به منظور دسترسی به پیام ها در مواقعی که به اینترنت متصل نیستید را مهیا کرده است.

عوض کردن پسورد جیمیل

نکته: رمز عبوری انتخاب کنید که ترکیبی از اعداد، حروف و کاراکترهای خاص (!@# و …) استفاده کرده و طول آن را بیشتر از 8 کاراکتر انتخاب کنید.

1- اولین مرحله برای تغییر رمز این است که به این آدرس https://myaccount.google.com/ از ایمیلتان بروید یا از طریق ایمیلتان ادرس زیر را دنبال کنید:

Gear icon > Settings > Accounts and Import > Change password

...

جهت مطالعه ادامه متن بر روی لینک زیر کلیک کنید:

آموزش تصویری و گام به گام عوض کردن رمز جیمیل

  • ۹۷/۱۱/۰۷
  • الناز ایزدیار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی